Kyyn rauhoittaminen muualla kuin pihapiirissä

Artikkelien arkisto

23.12.2015 11:40

HYVÄÄ JOULUA ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA 2016!

Hyvää Kyymäistä Joulua!! Sananmukaisesti sillä satunnaisesti kotimaamme matelijoita ja sammakoita on näkynyt vielä näin joulun allakin! Puhumme paljon ilmastonmuutoksesta, kuka puolesta ja jotkut vastaan ylipäänsä sen ilmenemisestä. Voimme kukin helposti kuitenkin vetää omat johtopäätöksemme viime...
08.12.2015 21:28

2016 kiinnostavia ja opetuksellisia päiviä matelijoiden ja sammakoiden maailmassa!

Nyt voi kysellä vuodeksi 2016 koulutuspäiviä (esim. eläintenhoito-oppilaitokset) tai vaikkapa kevyempiä ”Opi tuntemaan matelija tai sammakko” päiviä, jotka soveltuvat hyvin nuoremmille luonnosta ja eläimistä kiinnostuneille kuten koulujen ala- tai yläasteille. Koulutuspäivillä eläinalan opetuksessa...
07.12.2015 21:48

Kyyn suojelu rintanappi

Kyyn suojeluhanke on saanut uuden kannatustuotteen: rintanapin! 
06.12.2015 20:02

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Hyvää Itsenäisyyspäivää 2015! Olkaamme ylpeitä maastamme, itsenäisyydestämme, suomalaisuudestamme ja kiitollisia hienosta luonnostamme!
14.11.2015 16:52

Videoesitys Lemmikkimessuilta kyyn suojelusta

Vajaan puolen tunnin videoitu puheeni lemmikkimessuilta 7-8.11 kyyn suojeluhankkeesta ja rauhoituksesta www.youtube.com/watch?v=Wusqr8GqLNk&feature=youtu.be    Hätkähdyttävääkin asiaa siitä kuinka raa'asti ja noitavainomaisesti Suomen luonnossa elävää kyytä kohdellaan -...
17.10.2015 12:47

Käärmekarkottimet eivät karkota käärmeitä

Käärmekausi on sinällään ohitse tältä vuodelta, satunnaisia havaintoja varmasti nähdään pitkin syksyä mutta käärmeet ovat jo talvenviettopaikkojen lähettyvillä. Kirjoitan tässä syksyn ja talven mittaan viime kesien tapahtumista joista yksi mielenkiintoisimmista oli pyyntö selvittää...
11.08.2015 22:43

Uudelle tuhatluvulle hypätty kannatusilmoitusten keräämisessä! KIITOS!

Tästä jatketaan eteenpäin! 
11.08.2015 22:42

Usein kysyttyihin lisätty toimimattomia konsteja kyyn karkoittamiseksi

Dieselit, naftaliinit kannattaa käyttää muihin tarkoituksiin kuin pihan reunoille kyyn pelottamiseksi.
20.07.2015 11:32

Usein kysyttyihin kysymyksiin lisätty: Miten siirrät kyyn pihasta?

Tässä lyhyesti: pyri aina tekemään se turvallisesti niin itseäsi kuin kyytäkin ajatellen, mikäli siihen ryhdyt!
19.07.2015 20:54

Korkeasaaressa Kansainvälinen Käärmepäivä eli World Snake Day

Torstaina 16.7 vietettiin Korkeasaaressa www.korkeasaari.fi/tanaan-16-7-vietetaan-kansainvalista-kaarmepaivaa/ kansainvälistä käärmepäivää (World Snake Day) jossa minäkin olin Borealia-talossa koko päivän kertomassa käärmeistä ja vieraat pääsivät tutustumaan halutessaan rantakäärmeeseen sekä...

Hakusivu

Yhteystiedot

Kyyn rauhoittaminen Suomessa